Uśmiechnięty zatrudniony pracuje sprawniej . To truizm, aczkolwiek nastroju jaki widać w przedsiębiorstwie nie wolno marginalizować. Gdy jest słaby, pojawia się fala wypowiedzeń, pracownicy nie pracują wydajnie , a brak zaangażowania w pracę przynosi straty przedsiębiorstwu. Jak zatem zadbać o wesołą atmosferę? Dostarczając pracownikom raz na jakiś czas odrobinę przyjemności. Na przykład dzięki organizacji zabawy teambuildingowej w formie gry miejskiej. Czy gry terenowe to świetny pomysł na event dla teamu? Przede wszystkim dlatego, że są niespotykaną formą zabawy. Duża część instytucji w ramach zabaw dla załogi proponuje takie pomysły jak kręgle, wspólne wyjazdy , spływy kajakowe. Podwładni są już zmęczeni stale tymi samymi rodzajami wydarzeń . Gra miejska dla turystów Gra miejska to nowość – co może ich włączyć w działanie i pozwala na uczestnictwo w nietuzinkowym evencie. gry terenowe to też aspekt budowania zespołu. Zamiast tradycyjnego warsztatu, jaki zwykle jest komplementarnie planowany obok wydarzenia dla pracowników, części rozwoju zespołu i treningu związanego z porozumiewaniem się i zaufaniem jest szansa włączyć w grę miejską . Podwładni ani nie zorientują się, że dzięki zespołowym taskom i rozgrywkom między zespołami zacieśnią się relacje w grupie, a pracownicy mocniej się poznają. gry terenowe pozwalają również na dobranie zadań do specyfiki potrzeb graczy i całej firmy. Zagadki mogą być przygotowane w oparciu o cele przedsiębiorstwa, dbać o misję organizacji, dla której gra będzie realizowana. Zabawy terenowe organizacja może wykorzystać nie tylko z okazji eventu dla pracujących osób – ta forma integracji działa doskonale również jako metoda budowania wizerunku pracodawcy, opcja marketingu organizacji lub jej produktów, impreza dla współpracowników firmy.